Datos personales

sábado, 25 de julio de 2015

Sisters moments!

Hola chicoooos! Hoy he salido a divertirme un poco con mi hermana. Y es que con ella siempre son risas y buenos momentos. Es mi amiga, mi confidente, mi consejera, mi compañera, todo. Aunque el tiempo es un poco gris nosotras le hemos dado color con esas prendas floreadas, vivas que parece que vuelven a llamar el espíritu veraniego.
Aquí os dejo las fotitos! Besitoooos :*

(EN)

Hello sugars! Today I had so much fun with my sister. With her I laugh a lot. She is my friend, my confident, my conseller ( fashion conseller also), my colleague, everything. And even if the weather was grey we bring some color with some bright clothes and we recalled the summer spirit.
Kisses:*


Elena's( my sis) look: 
Skirt: Zara
Blouse: Massimo Dutti
Shoes: Merkal calçats

My look:
Pants: a holidays boutique in Roses ( Costa Brava)
Blouse: a very old blouse roumaine of my mom
Bag: Zara







 
















SS-Shine and Share your bright!

PD: love my sis♥

No hay comentarios:

Publicar un comentario